Grorud Idrettspark

Gamle "Gullet" er nå en av byens fremste kunstgressbaner!

Tildlig på 2000-tallet trente Liverpool på Grorud før de spilte oppvisningskamper, landslaget la sine treninger til det som ble omtalt som Oslos beste gressmatte før landskamper.

Med økt krav til bruk av banen ble "Gullet" pløyd opp på grunn av arkeologiske utgravninger, og etter 2 år med utgravninger ble kunstgress anlagt.
Med dette startet alle Groruds lag å spille hjemmekampene sine på matchbanen, og aktiviteten skjøt i været.

Sommeren 2019 ble kunstgresset skiftet ut med et helt nytt. Et kunstgress som holder Europa Leauge-standard.

Det ble etabletert et undervarmeanlegg som drives av grunnvarme, et anlegg som tilfredstiller alle krav både energiøkonomisk og miljømessig.

Grorud Idrettspark, med sine nye tribuner i anledning opprykket til OBOS-ligaen, fremstår nå som en tidsriktig arena.

Våren 2023, før klubbens re-debut i PostNord-ligaen, ble den nye OBOS-tribunen på den nordøstlige kortsiden avduket. Tribunen med tak og nesten 500 sitteplasser er 1. steg i videreutviklingen av anlegget.

Tilskuerkapasitet: 2450
Publikumsrekord: 1450 (mot Vålerenga i cupen i 2018)