Aktiviteten starter opp igjen!

De aller fleste får lov til å trene

Etter nye uker med nedstenging og treningsstopp starter de aller fleste opp igjen onsdag 3. februar.

Barneidretten inntar igjen Grorud Flerbrukshus, og fotballagene (med unntak av U21 og seniorlagene Grorud 3 og Grorud 4) for endelig lov til å samles til trening ute på Grorud Arctic Match.

Skøyteisen blir preparert hver dag, her en det mulighet for skøyteturer for store og små.

A-laget har hatt en ufrivillig pause på 10 dager, men får nå lov til å trene under meget strenge smittevernregler.
Ingen bruk av garderobe hverken før eller etter trening og ingn spillermøter er prisen de må betale for å få lov til å komme igang igjen.
Treningskampen mot Ull/Kisa hjemme på Grorud Arctic Match på lørdag er dessverre avlyst.

Dessverre er det noen som må vente med å sette igang aktivitetene igjen.
Vi håper det snart åpnes for trening for U21 og seniorlagene, de har tålmodig ventet på å få trene helt siden Norge stengte ned 15. mars.