Bjørn Martin Kristensen har signert

Enda en unggutt på plass på Grorud Arctic MAtch.

Bjørn Martin kommer til Grorud fra Nordstrand.
Gutten fra Hauketo blir en del av U21-laget, men har trent regelmessig med A-laget nå på tampen av 2020.

– Jeg er veldig glad for å komme til Grorud og gleder meg til sesongstart. Jeg valgte Grorud fordi det er en spennende klubb med et spennende prosjekt pågang, sier Bjørn Martin om overgangen.

Han har vært en toneangivende angrepsspiller i interkrets-serien på både G16-nivå og G19-nivå, hvor han ofte han vært høyt oppe på toppscorerlista.

– Bjørn Martin er en av de beste signeringene som var tilgjengelig for U21 nå. Vi er veldig glade for at det er i boks, sier trener Torgeir Helgen.

Behovet for en spiss er tydelig etter at Odin dro til Trondheim og Leander dro til Larvik, selv om nivået er bra på de som er igjen også. For å opprettholde det høye nivået i spillergruppa må vi gjøre gode signeringer, som er litt vanskeligere når vi ikke kan trene eller spille kamper.
Heldigvis har vi vunnet tillit hos gode, unge spillere i Oslo de siste årene.