Bli med i Målklubben 2024

Støtt Grorud IL i årets mest morsomme dugnad og bli med i trekningen av flotte premier

Konseptet målklubb er et velkjent fenomen i den lokale, nasjonale og internasjonale fotballen. Gjennom Målklubben kan privatpersoner og bedrifter støtte Grorud IL hver gang herrelaget scorer mål i serien.

Bli med i Målklubben her

For hvert mål vi scorer i PostNord-ligaen i 2024 er du med og støtter laget med et valgfritt beløp. Ditt bidrag er gull verdt for oss, og alle monner drar! Du blir trukket direkte fra din konto hver måned ut fra hvor mye du har satt opp som beløp, ganget med hvor mange mål vi scorer i samme periode.

Alle gutta på a-laget er med og ringer til potensielle medlemmer av Målklubben.
Har du lyst på en telefon fra en av gutta?
Send en e-post med navnet ditt og mobilnummer her, så blir du ringt opp

Premier ved seriestart

Når sesongen sparkes i gang trekker vi ut noen heldige vinnere blant de som allerede har meldt seg på for å støtte Grorud IL gjennom Målklubben:

• To sesongkort for sesongen 2024
  • To gavekort fra Peppes Pizza

Premier ved sesongslutt

• Alle deltakere som har vært med hele sesongen er med i trekningen av en signert hjemmedrakt og diverse grorudeffekter som skjerf og kopp!
  • I tillegg vil to deltakere i Målklubben trekkes ut til å få hvert sitt sesongkort for 2025.

Bli med og støtt oss i 2024 du også!

For bedrifter
Også små og store bedrifter kan bli en del av Målklubben og dermed støtte klubben.

Bedriftsmedlemmene i Målklubben vil etter endt sesong motta faktura, men er selvfølgelig med i trekningen av premiene.
Ønsker din bedrift å være med i Målklubben?
Send en e-post til markedsansvarlig Håkon Kjeldsen

Målklubben 2024 - når hvert mål teller!