Casper opp i a-stallen

Unggutten forlenger kontrakten og blir en fast del av Jonas tropp

Casper Myhren Fjeld kom til Grorud fra Oppsal etter 2020- sesongen, og har vært en nøkkelspiller for U21 og på juniorlaget som spilte seg til semifinale i NM i 2022.
Caspers moderklubb er Abildsø.
Han har trent fast med a-laget i hele 2023, og spilt samtlige seks kamper i årets sesong i PostNord-ligaen. Nå flyttes han altså permanent opp i a-stallen.

- Casper har tatt store steg gjennom oppkjøringen og sesongstarten. Han har naturlig spilt seg til en posisjon hvor han starter kamper, dermed er det naturlig at han flyttes opp.
Vi er veldig glade for at han har forlenget avtalen, han er en signering for framtiden, sier Jonas.

Casper har jobbet målrettet gjennom hele sin tid i Grorud, og nå er ett av målene nådd.

- Å bli flyttet opp i a-stallen har vært målet mitt. Dette er deilig, sier Casper.

Han var aldri i tvil om at kontrakten skulle forlenges da tilbudet kom.

- Jeg har kjempetrua på det vi holder på med, dette vil jeg være med på, avslutter han.