Dagsavisen ny mediepartner

Dagsavisen og Grorud IL har inngått samarbeid for 2023 og 2024

Dagsavisen har de siste årene økt sin satsing på Oslo-fotballen, og på den måten økt interessen og oppmerksomheten for alle de som liker fotball.
I tillegg til bred dekning av Oslofotballen fra Eliteserien til Norsk Tipping-ligaen har de også etablert en ukentlig fotballpodcast ,"Trikkeligaen", som har blitt et must å høre for alle som vil være oppdatert på hva som rører seg i fotball-Oslo.

- Vi opplever at Grorud IL er et utrolig positivt bidrag til lokalsamfunnet på Grorud. Selvsagt på det sportslige, men også med et engasjement for folk i bydelen. Dagsavisen er tuftet på solidaritetsverdier, og når vi også dekker oslofotballen ned til 4. nivå var det et enkelt valg for oss. Og så tror vi på opprykk i år!, sier markedssjef i Dagsavisen, Marius Floberghagen.

- Vi har vært på jakt etter en mediepartner en stund, og Dagsavisen stod øverst på vår ønskeliste.
Avtalen gir oss muligheten til å nå ut til mange flere enn vi tidligere har gjort gjennom Dagsavisens papiravis og nettavis, sier markedsansvarlig i Grorud IL, Håkon Kjeldsen.

- Det at vi nå inngår et langsiktig samarbeid med en stor Osloavis viser at vi har tatt steget fra å være en bydelsklubb til å bli en klubb med nedslagsfelt utenfor eget t-banestopp, sier Håkon.

- Dagsavisen blir synlig på vår shorts, vi er ydmyke for at Dagsavsien ønsker å vise fram sin logo på våre drakter, sier Håkon.