Digiflow - ny IT-partner

Vi samler alle IT-løsninger hos en leverandør

Grorud Idrettslag og Digiflow har inngått en samarbeidsavtale for de neste fire årene.
Avtalen gir Grorud Idrettslag ett kontaktpunkt på alt som dreier seg om IT-løsninger.

Det er fint å samle alle it-avtaler hos en leverandør. Et kontaktpunkt med support er det vi trenger, det vil gi oss trygghet hvis noe går galt og frigir tid til å videreutvikle klubben, sier markedsansvarlig i Grorud Idrettslag, Håkon Kjeldsen.

Digi er en totalleverandør av IT drifttjenester til små og mellomstore bedrifter, og gleder seg stort til å samarbeide med Grorud.
- Digiflow er begeistret for å bli en del av partnernettverket til Grorud IL og være med på den spennende reisen klubben er på. Vi ser frem til å sørge for at teknologien og IT-behovene er godt ivaretatt internt hos Grorud, og bidra til deres vekst og suksess, sier partner i Digiflow, Emil Hensel.