Ditec er ny samarbeidspartner

Velkommen i partnernettverket

Ditec og Grorud Idrettslag har inngått samarbeidsavtale, og Ditec er allerede å se på armen på drakta til a-laget.

Ditec er en landsomfattende kjede som tilbyr alle typer lakk- intreør- og felgbehandlinger.
I Oslo finner du Ditec hos Bilbyen Bilpleie på Alnabru, hos Haugen Bilshine og Spectra Bilskadesenter.

Ditec er glade for samarbeidet med Grorud Idrettslag.
-Vi ønsker å samarbeide med lokale klubber som sees på som underdogs. Grorud har vist gode resultater på talentutvikling, og dette står i tråd med våre egne verdier i selskapet. I tillegg ønsker Ditec å øke synligheten i Osloområdet, sier Aleksander Brun Henriksen, Markedskoordinator i Ditec.

Markedsansvarlig i Grorud Idrettslag er glad for å kunne ønske nok en ny samarbeidspartner velkommen.
- Det er flott at vi får enda en kategori inn i partnernettverket vårt, Ditec leverer tjenester alle har brukt for, sier han.