Er du OBOS-ligaens beste tipper?  Bli med på OBOStipset

Vi lanserer OBOS-tipset, der vi inviterer deg til å tippe utfallet av rundens kamper gjennom hele sesongen. Ikke bare er du som tipper med å kjempe om flotte premier, men dersom Grorud IL har høyest snitt-score blant sine tippere , så vinner vi 50.000,- når sesongen er over!

Klikk her for å bli med!

Lykke til!

Premiering klubb
Den klubben med best score basert på snittet av alle sine tippere (NB! Krever at klubben har minimum 25 unike deltagere)

1. 50.000,.

2. 25.000,-

3. 15.000,-

Premiering deltager
De tre beste tipperne med høyest snitt-score vinner følgende premier:

1. Gavekort på 5000 kr. + 2 sesongkort til et valgfritt lag i OBOS-ligaen 2021
2. Gavekort på 3000 kr. + 2 sesongkort til et valgfritt lag i OBOS-ligaen 2021
3. Gavekort på 2000 kr. + 2 sesongkort til et valgfritt lag i OBOS-ligaen 2021

Den beste tipperen etter hver runde vinner følgende premie:

- Drakt fra sitt favorittlag i OBOS-ligaen
- Fotball
- Gavekort fra Kitch`n på kr. 200,-

Dersom flere deltagere ender på lik score, kåres vinner gjennom loddtrekning.

Kalkulering av poeng for deltager
Det er de 15 beste rundene som danner grunnlaget for poengberegningen. Deltar man i mindre enn 15 runder totalt, vil de resterende rundene opp til 15 telle som 0 poeng.

Eksempel: Hvis jeg deltar i 25 av 30 runder, er det mine 15 beste runder som teller. Dersom jeg deltar i 12 av 30 runder, vil disse 12 være gjeldende, samtidig som 3 runder settes til 0. Dette gjør at man kan fortsatt gå glipp av noen runder, men likevel kjempe om sesong-premiene.

Kalkulering av poeng for klubb
Kalkulering av poeng gjøres ved at alle riktige tips/kamper deles på antall tippede kamper. Dette sikrer at klubbens snitt-score ikke dras ned dersom deltagere kommer sent inn i kampanjeperioden, som igjen gjør at klubben kan "pushe" konkurransen gjennom hele sesongen.

Eksempel: Hvis 2 deltakere tipper på 8 kamper (en runde), der de får henholdsvis 3 og 5 riktige, så blir regnestykket som følger: (3 riktige + 5 riktige) / (8 kamper + 8 kamper) = 50% score.