Eirik takker for seg!

Etter sju år i Grorud går ferden vestover.

Grorud IL har de siste årene levert spillere og trenere til Eliteserien og utlandet, i dag er det klart at Eirik Kjønø forlater Grorud og fortsetter sin trenergjerning i Stabæk.

I forbindelse med at Eirik skifter arbeidsgiver er det inngått en omfattende samarbeidsavtale mellom Grorud og Stabæk for å gi de mange lovende talentene i begge klubber et optimalt utviklingsløp.
- Dette er noe av det mest spennende i Groruds utvikling de neste årene, sier styreleder Richard Pedersen.

Eirik trente laget fra Postnord-ligaen til OBOS-ligaen i 2019, og til tross for at alle eksperter dømte klubben ned klarte vi å holde plassen i OBOS-ligaen i 2020.
- Grorud vil takke Eirik for en fantastisk innsats gjennom sine 7 år i klubben, de tre siste årene som trener for vårt a-lag, sier Pedersen.

Arbeidet med å finne ny trener for Groruds a-lag er godt i gang, og fram til erstatter er på plass vil vårt øvrige trenerteam lede laget.
- Vi er heldige i Grorud som har så utrolig mange gode trenerkrefter i klubben. Vi er trygge på at laget er godt ivaretatt de neste ukene, sier Pedersen

Se intervju med Eirik her: