Fire nye klare for damelaget

Anastasia, Madelene, Sandra og Yenni spiller alle for HSIL/Grorud i 2023!

Anastasia Zafeiri, Madelene Olsen, Sandra Paulos Syversen og Yenni Ngoc Tran har alle signert, og er klare for samarbeidslaget HSIL/Grorud.

Damelagets trener, Zeid Saleh får stadig flere spillere på kontrakt, og er godt fornøyd.
- Da er fire nye signeringer på plass, det er vi veldig glade for. Gjennom signeringen av Madelene, Sandra og Yenni sørger vi for kontinuitet. I tillegg har vi fått en forsterkning i Anastasia som kommer til oss fra Skedsmo, sier han.

Vi ønsker jentene velkommen til Grorud og gleder oss til å følge den videre utviklingen til laget og enkeltspillerne.

Målet er å lande på 18+2 i troppen inn mot seriestart.
Dersom du ønsker å komme på prøvespill kan du sende mail til [email protected] eller melding/ringe 951 61 433.

- Vi fortsetter med gode økter og har flere på prøvespill. Vi har flere på blokka, og regner med nye signeringer de neste ukene, så følg med!, sier Zeid.