Fotball- og Håndballstarter

Har du lyst til å spille fotball eller håndball i Grorud Idrettslag? Vi starter opp trening for skolestarterne i begynnelsen av september

Fotballstarter

Oppstart for fotball for jenter og gutter i 1. klasse er torsdag 5. september.

Treningene vil bli gjennomført på Grorud kunstgress, Grorudveien 7, på nedre bane, torsdager fra 17.00 til 18.00.
Barnefotballansvarlig Christoffer Knudsen er ansvarlig for kullet, og vil organisere  treningene.
Vi oppfordrer foreldre til å melde seg som trenere, hjelpetrenere eller som lagledere da kullene kommer til å være foreldrestyrt.

For å være med som fotballstarter for 2018 kullet høsten 2024 må en være medlem i Grorud idrettslag. Dette koster 350 kr i året.
Det er selvfølgelig lov å prøve en gang eller to før man melder seg inn.

Send en e-post med navn og fødselsdato på barnet samt navn, mobilnummer og e-postadresse på foresatte til [email protected] for påmelding.

Det er også mulig å møte opp på trening for å ta en titt og prøve seg.

Håndballstarter

I samarbeid med Linje 5/Linderud starter vi opp med håndball for jenter og gutter født i 2016, 2017 og 2018.
Godt kvalifiserte trenere står klare til å ta imot håndballstarterne.

Treningene skjer i Grorud Flerbrukshus onsdager fra 17.00 til 18.00.
Første trening er onsdag 4. september, og man følger skoleruta.

Alt man trenger å ha med seg er innesko og drikkeflaske.

For å være med som håndballstarter høsten 2024 må en være medlem i Grorud idrettslag. Dette koster 350 kr i året.

Det er selvfølgelig lov å prøve en gang eller to før man melder seg inn.

Det er også mulig å møte opp på trening for å ta en titt og prøve seg.