Generøs julegave fra SPAR

Uten utstyr og drakter er det vanskelig å være et fotballag. I starten av 2021 mottok vi en generøs julegave fra SPAR. Takket være SPAR mottar alle våre lag i Grorud IL treningsutstyr.

Med SPAR kan klubbens spillere og ledere kle seg opp i flott Grorudtøy

For selvfølelsen og for å føle at man virkelig er et lag er det viktig å være likt og ordentlig kledd.

Grorud IL har sterkt fokus på å holde aktivitetsavgifter lave, de kan ikke som andre fotballklubber legge inn treningsutstyr som en del av pakka og regne med at medlemmene kan betale.

Klubben har altså dilemmaet, enten sette opp prisen eller ikke ha likt og riktig utstyr.
Heldigvis slipper de å velge, gjennom en samarbeidsavtale med SPAR kan klubbens spillere og ledere kle seg opp i flott Grorudtøy, uten at det er noen økonomisk barriere.

- For oss som klubb er det fantastisk at SPAR stiller opp på dette, sier markedssjef Camilla Skjødt Johansen, som understreker at det SPAR gjør for Grorud Idrettslag er utrolig viktig og riktig.

Samarbeidspartnere for idretten ønsker mer og mer å ta et samfunnsansvar, SPAR er et meget godt eksempel på dette, sier Camilla.

- Vi i SPAR er stolt samarbeidspartner med Grorud IL og er imponert over det gode arbeidet de gjør for barn og ungdom i Groruddalen, sier Martin Munthe-Kaas, markedssjef i SPAR.

Vi takker SPAR for årets julegave!