Gjennopplev drømmenkampen samtidig som du støtter klubben!

2. påskedag skulle den nye tribunen fylles med publikum for første gang! Koronakrisen ville det anderledes, eller klarer vi det allikevel?

I oktober i fjor oppfylte vi en drøm, Grorud IL vant sin avdeling i PostNord-ligaen og ble klare for spill i OBOS-ligaen i 2020.
Hvem ville bli den første motstanderen på et utvidet og rehabilitert Grorud Arctic Match?
Spenningen ble utløst cupfinalehelgen i desember, og vi satt alle et stort kryss i kalenderen på mandag 13. april;
Grorud - Øygarden, en kamp vi ikke ville gå glipp av!

Koronaviruset gir utfordringer

Arbeidet med å få Grorud Arctic Match klar og godkjent til første hjemmekamp gikk helt etter planen, og 2. påskedag vil arenaen være helt klar.
Det er lagt ned utallige timer og mye penger for å bli klare, det var nå vi skulle høste fruktene. Det var nå vi skulle fylle tribunene.
Problemet er bare at det ikke skal spilles kamp den dagen, koronaviruset ville det anderledes.

Gutta var klare!

La oss fylle tribunene allikevel

Klubben trenger billettinntektene, det er det ingen tvil om. 2. påskedag inviterer vi til fest selv om det ikke kan spilles kamp på Grorud Arctic Match.
Vi inviterer til kamp på denne nettsiden, men vi håper allikevel at du kjøper billett.
På Grorud ILs vippskonto 13139 finner du en fane som heter 2. påskedag.
Der kan du kjøpe billett til kampen vi viser, og vi lover en virkelig godbit!

Gjennopplev opprykkskampen

Klokka 18.00 tirsdag 13. april kan du se siste serierunde fra i fjor mellom Grorud og Fram/Larvik på vår nettside.
Vi kan love er fartsfylt kamp med mange mål, vi kan love glede og jubel, og til slutt kan vi love at vår kaptein Faysal Ahmed løfter pokalen!

Faysal løfter pokalen!

I dagene opp mot 2. påskedag vil vi publisere intervjuer med mange av hovedpersonene fra denne fantastiske oktoberdagen!

Bli med og oppfyll drømmer

Vi håper du løser billett og blir med på å sikre klubben inntekter, vi lover å bruke dem frnuftig slik at vi kan fortsette å leve opp til klubbens motto;
"Sammen for et inkluderende Grorud der drømmer oppfylles", og drømmen vår nå, det er å "fylle" tribunene 2. påskedag!

Publisert: 31.03.2020, oppdatert: 04.04.2020
Skrevet av: Frode Englund