Her er vår nye U18-trener

Mahdi Farahi (31) er klar!

Mahdi kommer fra Skjetten, og har trent lag i barndomsklubben, i tillegg til Skedsmo og Elverum. I Elverum kombinerte han trenergjerningen med studier. I 2024-sesongen har han vært trener i Skedsmo, før veien nå altså går videre til Grorud.

Madhi gleder seg til å komme i gang i Grorud, og er tydelig på hvilke erfaringer han drar med seg inn i jobben:

- Jeg har jobbet i dette alderssegmentet i flere år, og brenner for utvikling av barn og ungdom. Jeg føler Grorud passer meg med tanke på bakgrunnen jeg har, sier han.

Utviklingsleder Sindre Mikkelsen har følgende kommentarer:

- Jeg er veldig glad for å få Mahdi med på laget. Han kommer til å bidra med gode fotballkunnskaper. Han har en "drive" i seg, og tenker utvikling i alt han foretar seg, sier Sindre.

Vi ønsker Mahdi velkommen til Grorud. Han har skrevet en to-årskontrakt.