Her ser du Grorud - Åsane fra klokka 13:00 16. mai

Vi gleder oss til dagen vi skal spille i OBOSligaen kommer, men i dag koser vi oss med hjemmekampen mot divisjonskollega Åsane fra i fjor.

I dag skulle vi vært på Åråsen og startet TV Norges store 16- maifest med kamp mot Lillestrøm.
Som en trøst fordi det ikke blir live fotball i dag byr vi på Åsane hjemme fra i fjor, gratis og rett hjem i stua!

Støtt klubben

I dag lanserer vi årets skjef i et meget begrenset opplag.
Skjerfet kjøper du for 200 kr på Vipps 13139.

Skjerf

Hvis du har lyst til å hjelpe klubben i en vanskelig tid kan du gjøre det på Vipps.
Den virituelle kiosken er åpen, det er også mulig å støtte med et valgfritt beløp.
Kanskje dagen i dag er dagen du skal melde deg inn i klubben?
Det er Vipps til 13139 som gjelder, uansett hva du velger!

Takk til Direktesport

Vår samarbeidspartner Direktesport har i år som i fjor rettighetene til å vise kampene fra PostNord-ligaen.
Kampen mot Åsane hjemme startet med litt tekniske problemer, sendingen starter derfor noen sekunder etter avspark og det er dessverre ikke klokke synlig i tv-sendingen.

Lagoppstilling

Hvem Grorud starter med?
Akkurat som når vi spiller kamper blir lagoppstillingen offentliggjort i sosiale medier i forkant av kampen.
Hvis du ikke følger oss i sosiale medier er dagen i dag den rette til å gjøre noe med det, du finner oss på
Facebook Grorud Idrettslag
Twitter GrorudFotball
Instagram Grorud.il

God kamp, og heia Grorud!