Her skulle vi i dag skapt historie...

Palmesøndag er her, i dag skulle moroa startet med bortekamp mot Jerv i Grimstad, men slik skulle det ikke gå.

Dagen vi har jobbet mot siden opprykkslørdagen i oktober har endelig kommet, men den blir ikke som vi hadde tenkt på og drømt om.

Ingen vet

Når serien kommer i gang vet ingen, og akkurat nå virker det ikke så viktig å få vite det heller.
Det viktigste nå er at vi som samfunn bekjemper Koronaepedemien, og så skal vi love å være klare den dagen fotballen starter opp igjen.

Det trenes godt

Gutta trener godt hver for seg. Trenerapparatet har sørget for at de alle fikk med seg individuelle treningsprogram. og selv om alle selvfølgelig savner fotballspillet og fellestreninger kommer hele laget til å møte topptrent til første fellestrening den dagen den kommer.

Toppkamp 2. påskedag

Savnet etter fotballkamper er stort. Som et plaster på såret inviterer vi til visning av opprykksfinalen mellom Grorud og Fram/Larvik fra i fjor høst 2. påskedag klokka 18:00.
Vi håper du går inn på Vipps og kjøper "billett" til kampen, du finner Grorud Idrettslag bak nummeret 13139.

God påske

Påsken 2020 blir en påske vi kommer til å huske livet ut.
Vi oppfordrer deg til å gjøre det beste ut av det, ta en ekstra telefon til en du vet sitter alene, oppdag nærmiljøet ditt på en ny måte gjennom å gå tur et annet sted enn der du pleier.
I år lytter vi ikke til Fjellvettreglene, men til Helsedirektoratet og det de bestemmer.
Vi ønsker deg en god påske!

foto: Fotballklubben Jerv