Hvem har OBOS-ligaens fineste strikkegenser?

Nå skal det avgjøres! Stem frem Grorud sin genser, og bli med i trekningen av flotte premier.

16 klubber har kåret hver sin klubbvinner og nå skal den fineste strikkegenseren for OBOS-ligaen-lagene* i 2020 kåres.

Kåring av vinner

Vinnerdesignet stemmes frem av folket, samt en jury bestående av Bernt Hulsker, Jannecke Weeden, Freddy dos Santos, Erlend Hanstveit, Hedda Hynne og Pål Arne Johansen.

Grorud sitt bidrag er strikket av Mona. Monas genser skilte seg fort ut, og ble plukket ut som en av få gensere som ble vist fram på God Morgen Norge på TV2.

Klikk her for å avgi din stemme!

Flotte premier

Alle som stemmer blir automatisk med i i trekningen av en rekke flotte premier.

• Signerte drakter
  • Ligaballer
  • Gavekort

Han eller hun som sendte inn vinnerdesignet stikker av med hovedpremien, som er et gavekort på kr. 2000 fra House of Yarn, sesongkort til familien på valgfri arena (inntil 5 personer, 2 voksne og 3 barn) og eget design som ferdig utviklet strikkeoppskrift.

Strikkeoppskrifter

Alle designbidragene i avstemningen vil bli tilgjengelig som strikkeoppskrifter på hoy.no, klubbenes hjemmesider og ligasidene.

Bruk rabattkode FOTB2020 og få 20% rabatt ved bestilling av garn gjennom www.hoy.no.

Det er kun mulig å stemme én gang, så velg med omhu.

Stem på ditt favorittbidrag: Klikk deg inn her for å avgi din stemme.

Avstemningen avsluttes søndag 28. mars kl. 23.59.

Konkurransen utføres i samarbeid med Coop, OBOS, Altibox, Mjuk og House of Yarn.