Jon Ole slutter i Grorud

Jon Ole Reinhardsen slutter som daglig leder og sportssjef i Grorud Idrettslag 31. desember 2021. Jon Ole kom til Grorud IL som spillende daglig leder i 2016, en rolle han hadde fram til han la opp i 2018.

Jon Ole har vært en meget viktig bidragsyter i den utviklingen og reisen klubben har hatt de siste årene, og alle i klubben er lei seg for at han nå flytter hjem til Sørlandet og starter i jobben som daglig leder i FK Jerv.

- Det er vemodig, jeg har vært her i mange år. Jeg har fått et ordentlig eierskap til en klubb jeg har blitt skikkelig glad i.
Etter at vi ble foreldre har savnet etter familien på Sørlandet blitt større, sier Jon Ole.

- Jeg er om mulig enda mer opptatt av at Grorud skal holde plassen i OBOS-ligaen nå som jeg skal slutte, avslutter Jon Ole.

Styreleder Richard Pedersen er lei seg for at Jon Ole slutter i jobben.
- Da Jon Ole kom til Grorud var vi en amatørklubb, han forlater en klubb som har blitt profesjonalisert. Dette har han stor del av æren for, sier Richard.

- Vi har alltid visst at Jon Ole kom til å flytte hjem på et tidspunkt, vi håpet bare at det skulle bli lenge til. Det er selvfølgelig ubeleilig at han flytter nå, men det ville vært ubeleilig uansett når han hadde flyttet, avslutter Richard.

Vi ønsker Jon Ole all mye lykke til på Sørlandet, og er glade for at han blir hos oss ut året.

For ytterligere kommentarer; Mediesjef Frode Englund - 93806444