Lyst på sommerjobb?

Vil du være med å gi barn og unge i bydel Grorud en uforglemmelig sommeropplevelse? Søk senest 12. juni!

Grorud IL søker nå miljøarbeidere / aktivitetsleder / barne- og ungdomsarbeider og ungdom til sommerjobb!
Grorud Idrettslag har en visjon om å være ett inkluderende Grorud der drømmer oppfylles. Med over 700 aktive medlemmer, A-lag i OBOS ligaen og mange samfunnsprosjekter er nedslagsfeltet stort. Idrettslaget har flere samfunnsprosjekter som er til for å bedre oppvekstsvilkårene for barn og unge i Groruddalen.
De siste årene har prosjekter som Inkluderingsprosjektet, balltilvenning i barnehager, barnehageakademiet, gratis fotballskole, sommerpatruljen, sommercamp, Åpen Hall for ungdom og forbildeprosjektet blitt gjennomført.
Vi er klare for å gjennomføre fem uker med sommeraktiviteter for barn og ungdom, og trenger derfor aktivitetsledere og assistenter til å være med på sommerlaget.
Grorud IL sitt engasjement for barn og unge i nærmiljøet er viktigere enn noen gang, og derfor inviterer vi barn og unge til gratis sommeraktiviteter og fotballskole sommeren 2022.

Følgende aktiviteter skal gjennomføres i løpet av sommeren:
Fotballskole
Åpent klubbhus for ungdom, spillkvelder med både innendørs og utendørs aktivitet, brettspill og e-sport.
Tilbud om aktiviteter i flerbrukshallen, fotballtennisturnering, ping-pong-turnering, quizkveld, utflukter i nærmiljøet, badeturer, filmvisning, lek og mange andre gøyale aktiviteter.

Grorud IL søker nå etter Miljøarbeidere/ aktivitetsledere/ barne- og ungdomsarbeidere og ungdommer i sommerjobb til flere stillinger med arbeid i uke 25, 26, 27, 31, 32 og 33.
I uke 26 og 32 er det også arbeid på ettermiddag/ kveldstid.

Vi har to type stillinger:
- Aktivitetsledere/ Miljøarbeidere som er fylt 18 år
- Aktivitetsassistenter: ungdom fra 14 – 17 år

Arbeidsoppgaver Aktivitetsledere/Miljøarbeidere:
• Planlegge og gjennomføre aktiviteter, leker og utflukter
• Lage aktivitetsplaner og følge opp gjennomføringen
• Være en tydelig voksen for barn og unge som deltar på sommeraktiviteter
• Ansvar for sikkerheten til alle som deltar

Arbeidsoppgaver Aktivitetsassistenter:
• Planlegge og gjennomføre aktiviteter, leker og utflukter
• Lage aktivitetsplaner og følge opp gjennomføringen
• Ansvar for sikkerheten til alle som deltar • Sørge for at alle deltakere føler seg sett, ivaretatt, anerkjent og opplever mestring Kvalifikasjoner:
• Relevant utdanning, eventuelt annen relevant erfaring
• Kjennskap til arbeid med barn og unge

Krav og kvalifikasjoner for begge stillingstypene:
• Krav til politiattest
• Personlig egnethet Personlige egenskaper for alle jobbsøkere:
• Stort engasjement
• Jobber selvstendig, tar initiativ og har gjennomføringsevne
• Gode samarbeidsevner
• Stor arbeidskapasitet
• Løsningsorientert
• Pålitelig, trygg, engasjerende og imøtekommende
• Evne til å motivere, veilede og konflikthåndtere barn- og ungdom ved behov
• Kan sette grenser når det er nødvendig
• Flink til å bygge gode relasjoner med ungdom
• Forståelse for hva det vil si å være en rollemodell for deltakerne
• Interesse for idrett og fysisk aktivitet • Er en trygg, morsom og leken person i møtet med barn
• Gjerne ha livredningskurs i vann

Lønn etter avtale

Søknad og CV sendes til [email protected]

Kontaktperson: Anita Iversen, leder av samfunnsavdelingen i Grorud IL
Epost: [email protected]

SEND E-POST dersom du lurer på noe
Merk søknaden med hvilke type stilling du søker på, og hvilke uker du ønsker å jobbe.

Vi ansetter løpende.
Oppstart i  juni/ august

Lønn etter avtale.

Arbeidssted: Grorud Idrettspark og nærområdet.

Søknadsfrist: søndag 12.06.2022