Madhu forlenger

Mathusan Sandrakumar har forlenget sin kontrakt med 2 nye år, og blir med ut 2026

Den lokale gutten kom til Grorud før 2023-sesongen, og har spilt det meste for de gule og blå siden ankomsten. I år har han fungert som kaptein i mange kamper, og er en del av ledergruppen i garderoben.

Madhu selv forteller at han trives stort i klubben, og som nygift smiler livet om dagen. Han vil være med videre fordi han har stor tro på prosjektet og spillergruppa, og ser frem til nye høyder denne høsten og i årene som kommer.

Hovedtrener Andreas Alrek kommenterer:
- Madhu har utviklet seg til å bli en lederskikkelse i garderoben, og er som regel svært solid både offensivt og defensivt i våre kamper. Han er enkelt og greit en vi stoler på, og som har ferdighetene vi trenger i laget for å dra dette videre. At han trives godt smitter over på resten, og han omsetter det i både varme og krav. Slike folk vil vi ha med videre! sier Alrek.

En viktig brikke er dermed på plass for fremtiden.