Madhusan har signert

Blir Grorudgutt de neste to sesongene.

Madhusan  Sandrakumar (24) bor på Grorud, og er en skikkelig Groruddøl.
Han har sin fotballoppvekt i Vålerenga, og har de siste sesongene spilt for Strømmen, Levanger, Stjørdals Blink og Moss.
Han var fast inventar på aldersbestemte landslag.

Madhu gleder seg til å komme skikkelig i gang i Grorud.
- Jeg hadde fine samtaler med Mats og Jonas, jeg vil fokusere på fotballen og være i en klubb i en lengre periode. Jeg ser for meg en lang karriere og vil spille på høyest mulig nivå, det Grorud har på gang er spennende, her kan jeg utvikle meg, sier han.

På Grorud Arctic Match er man veldig fornøyd med nysigneringen.
- VI henter en spiller med fersk erfaring fra OBOS-ligaen, som passer vår spillestil perfekt. Madhusan er fleksibel på posisjon på banen, og han leverer alltid målpoeng, sier a-lagstrener Jonas Framnes Rygg.

- Madhusan har vært på blokka til Grorud tidligere, noe som er naturlig når du er god i fotball og er oppvokst rett nedi gata. Endelig lykkes det, det passet godt for begge parter. Han tilfører oss rutine og spissferdigheter, sier daglig leder, Mats Thyli.