MUSA FORLENGER

Blir Grorudspiller ut 2025-sesongen

Musa Dobois (23) har forlenget kontrakten sin til å gjelde ut 2025-sesongen.
Han kom til Grorud fra Fram Larvik midtveis i fjorårssesongen og spilte seg raskt til en fast plass på a-laget.

Musa var aldri i tvil da Grorud tilbød en forlengelse av den tidligere avtalen, som strakk seg ut 2024-sesongen.
- Jeg trives ekstremt godt i Grorud, jeg føler meg virkelig hjemme her. Jeg har blitt veldig glad i klubben og alle menneskene her, sier han.

Musa gleder seg til seriestart, og er soleklar på hva som er sesongens mål.
- Jeg skal score masse mål og hjelpe klubben, sier han.

Hovedtrener Andreas Alrek er veldig godt fornøyd med at Musa allerede nå har valgt å forlenge kontrakten sin.
- Musa er en god historie så langt. Vi speida mye på han i fjor sommer, og følte oss trygge på planen vi hadde lagt til tross for at han fikk lite spilletid i Fram på slutten der. Så har han faktisk overrasket oss positivt og bidratt langt mer enn vi turte å håpe på, egentlig fra første stund. Han banka inn 1-0 mot Lyn etter noen uker i klubben i fjor. Han jobber utrolig hardt og dedikert, og hvis han fortsetter å gjøre ting riktig er PostNord-ligaen alt for lavt nivå for han på sikt. Men nå skal vi ta steg i 2024 og bygge videre i fremtiden, og da er det herlig å ha Musa med laget. Det viser jo at han tror på dette, og det er deilig. Nå kjører vi på videre!

Første mulighet til å se Musa og resten av Grorud er allerede på lørdag.
Siste runde i OBOS Supercup har avspark klokka 13.00 på Grorud Match, motstander er Ull/Kisa.
Kampen ser du best på stadion, men du kan også se den på Direktesport