406227849_1157591081871745_7479565238720012409_n kopi

Ny mann inn dørene på Grorud

Luka Fajfric i gult og blått i 2024.

Ellingsrudgutten Luka (24) har spilt de to siste sesongene i Nordstrand, i tillegg til flere sesonger i Stovner Sportsklubb/Rommen og for klubber på Romerike.

Da muligheten til å spille i Grorud var Luka aldri i tvil.
- Grorud er det beste utviklingsstedet i Oslo. Jeg er oppvokst med å heie på klubben og har flere kompiser som har spilt i Grorud. De har fortalt meg hvor bra det er her både med tanke på fasiliteter og menneskene som er her. Dette var et enkelt valg. sier Luka.

A-lagstrener Andreas Alrek har følgende kommentarer til nysigneringen:
- Det er naturlig for oss å følge med på alle med bakgrunn fra Groruddalen, og Luka har lagt bak seg en veldig bra sesong på Nordstrand. Vi har latt oss imponere, og tenker at tiden nå er inne for at han tar enda et steg, sier Alrek.

Luka er 1.94 cm høy og ruver i terrenget.
- Han er stor og sterk, og ikke minst målfarlig. En herlig kar som vil tilføre oss masse offensiv kraft og vilje, og ekstremt dedikert i treningsarbeidet. Nordstrand har virkelig gjort en god jobb med hans utvikling, avslutter Alrek.

Vi ønsker Luka velkommen til Grorud!