OBOS i tre nye år

OBOS og Grorud Idrettslag har i dag blitt enig om å forlenge sitt langvarige samarbeid ut sesongen 2024!

Grorud Idrettslag har som ambisjon å være den viktigste samfunnsaktøren i Groruddalen.

Et samarbeid med OBOS gjør det lettere å oppfylle ambisjonen.
OBOS viktige rolle for breddeidretten og frivilligheten i Oslo kommer til uttrykk i denne avtalen.

I tillegg til at OBOS skal fortsette som Grorud Idrettslags generalpartner med stor synlighet i arenaen og med logo på brystet til samtlige Grorudspillere innebærer det også at OBOS blir en sterk bidragsyter til klubbens samfunnsprosjekter. OBOS har vært den viktigste samarbeidspartneren i Grorud Idrettslags reise de siste åtte årene.

Avgjørende for at vi kan fortsette å vokse

Markedssjef Camilla Johansen er derfor veldig fornøyd med at samarbeidet med OBOS videreføres.
- Vi har fått til utrolig mye sammen med OBOS de siste årene, og vi gleder oss til å videreføre og videreutvikle samarbeidet de neste årene. At en så stor og viktig aktør som OBOS velger å satse på Grorud, og at de i tillegg tenker langsiktig er avgjørende for at vi kan fortsette å vokse og oppfylle drømmer, sier hun.

Også i OBOS er man fornøyde med den nye avtalen:
- Vi er glade for å kunne være med som Grorud ILs generalpartner i nye tre år. Grorud IL har utviklet seg enormt de siste årene, både på og utenfor banen, og fremstår nå som en godt drevet klubb med sportslig suksess ikke minst for A-laget, som en klubb som tar samfunnsansvar og ikke minst som en klubb som legger til rette for mange gode opplevelser for store og små i nærområdet, sier sponsorsjef Rasmus Aarflot i OBOS.

Markedssjef Camilla Johansen og sponsorrådgiver Eddie Thomas er fornøyde med ny avtale.

OBOS gir tilbake til samfunnet

Når OBOS inngår samarbeidsavtaler med idrettsklubber som Grorud IL er det viktig at både OBOS-medlemmer og samfunnet også får noe tilbake:
- Ekstra gledelig er det derfor at den nye avtalen inneholder et samfunnsprosjekt som heter «OBOS Nabokveld – innbyggerne bestemmer», som gir vanlige folk i nærområdet mulighet til å trene gratis i den nye, fantastiske flerbrukshallen klubben disponerer, sier Aarflot.

I tillegg sikrer avtalen for blant annet gratis fotballskole for de minste hver sommer, samt god billettrabatt for OBOS-medlemmer som ønsker å se Grorud IL spille kamper i OBOS-ligaen.