Preben er vår nye spiss

Flytter til Oslo for å score mål

Preben Asp (21) er klar for å bekle en av spissplassene for Alreks menn de neste to sesongene.
Preben kommer fra Ranheim, og har de siste to sesongene vært på utlån til det nyopprykkede OBOS-ligalaget Levanger,
Fjoråret ble preget av sykdom, men i 2022 scoret Preben 13 mål på 22 kamper i PostNord-ligaen.

A-lagstrener Andreas Alrek har følgende kommentarer til siste mann inn:
- Preben er akkurat hva vi har leita etter i en spiss, både på og utenfor banen. Etter flere samtaler med Preben i det siste, er jeg helt sikker på at dette blir en god match.
Nå er troppen så og si fulltallig, og jeg gleder meg til å jobbe sammen med denne gjengen fremover, sier han.

Preben gleder seg til å komme i gang i Grorud og bli kjent med klubben og nye lagkamerater.
- Dette føles veldig riktig. Jeg har fått et veldig godt inntrykk av klubben, og det har ikke akkurat blitt noe dårligere etter at jeg kom hit i dag, sier Preben.
- Jeg føler at alt har falt på plass, og man skal alltid stole på magefølelsen.
Jeg er her for å score mål og gi alt for klubben, det er sånn jeg vil bli gjenkjent, avslutter han.

Vi ønsker Preben velkommen til Grorud!