Ringside er med i Målklubben

Hver gang gutta scorer i OBOS-ligaen koster det Ringside Rørleggerbedrift og Kenneth Skogsrud 200 kroner.

For hvert mål Grorud IL scorer i OBOS-ligaen i år er det mange bedrifter og privatpersoner som støtter klubben med et selvvalgt beløp.

Vår samarbeidspartner Ringeside Rørleggerbedrift har slått på stortromma, og støtter klubben med 200 kroner hver gang gutta i gult og blått finner veien til nettmaskene.

- Vi håper på mange mål, dette er en støtte til Grorud IL jeg betaler med glede, sier daglig leder og innhaver av Ringside Rørleggerbedrift, Kenneth Skogsrud.

I tillegg til dette har Kenneth bestemt at han overfører 2000 kroner  hver gang Grorud redder straffespark.

- Dette er ikke en oppfordring til gutta å lage straffespark, sier Kenneth, og kommer med følgende oppfordring til supportere og samarbeidspartnere;
- Bli med da vel, dette er en morsom greie alle bør være med på. Hvor mye du betaler per mål bestemmer du jo helt selv.
Klikk her for å bli med

Trenger du rørlegger, eller kanskje du går med planer om å pusse opp?
Da trenger du ikke å lete lenger!
Grorud IL har brukt Ringside i mange år, de har også vært en viktig bidragsyter under arbeidet med undervarmeanlegget på Grorud Arctic Match.
Klikk her for å komme i kontakt med RIngeside