Simen forlenger sin avtale

Grorudgutt ut 2025-sesongen

Simen Heggdal Beck har spilt i Grorud snart halvannet år, og har nå forlenget sin avtale ut neste år. Tross en skadeplaget start på oppholdet sitt i klubben, så har det virkelig løsnet for moldenseren i år. Han har spilt mer eller mindre alt, og står med 2 mål og 3 målgivende pasninger.

Hovedtrener Alrek kommenterer:
- Simen er en viktig motor i laget, som også har flotte ferdigheter på siste tredjedel og dødball. Han er en vinnerskalle som aldri slipper seg ned, og har en utrolig dedikasjon og viljestyrke. I år har vi endelig sett hva som bor i gutten, så at han forlenger nå tenker jeg er smart både for spiller og klubb, sier Alrek.

Simen selv er krystalklar på hvorfor han velger å forlenge kontrakten:
- Jeg resignerer fordi jeg vil fortsette å være med på prosjektet vi er i gang med. Jeg er overbevist om at dette kommer til å bli skikkelig bra og jeg gleder meg til å være med å bidra til en ny storhetstid i Grorud. Vi har en spillergruppe som oser kvalitet og et trenerteam som passer oss som hånd i hanske, sier Simen.