Snart sommerpause for herrene

Her er oversikt over kampene fram til ferien

Førstkommende lørdag klokka 14.00 møter vi Strømmen på hjemmebane. Gjestene har imponert så langt i år, og duellen mot de grårøde fra provinsen rundt stasjonsbygda blir spennende og intens.
Billett til kampen mot Strømmen kjøper du her

Så skal vi ned til ekte Nordre Aker for å møte Skeid til fredagsmatch den 14. juni klokka 18.00. Klubbene har gått sammen om gjøre det man kan for å fylle hverandres borteseksjon i disse oppgjørene. Derfor er det fri inngang for barn og unge, samt ledsagere som ikler seg de gule og blå fargene på bortefeltet. Vi setter opp buss for våre yngste, og Grorud Ultras har meldt sin ankomst. Ryktene sier at de er så nervøse for tap nede ved trikkestallen at de har søkt (og fått innvilget) sjenkebevilgning for å roe nervene før avspark.

Avslutningsvis har vi Follo hjemme før ferien lørdag 22. juni klokka 14.00. Laget fra Ski har hatt en tøff start så langt etter opprykket, men ved nærmere ettersyn er det mange gode prestasjoner. Vi må forsøke å hindre at de får fullt utløp for sitt potensial her hjemme. Vi slo de greit før sesongstart, men treningskamper er som kjent kun for trening. Vi forventer tøffere tak denne gangen.
Billett til kampen mot Follo kjøper du her

Etter noen korte uker ferie reiser laget på mini-camp til Larvik 12. juli, før det spilles treningskamp mot Lørenskog mandag 15.juli klokka 18.00 på Grorud.

Første seriekamp etter ferien er søndag 21.juli på Intility mot VIF-rekruttene.