Takk for innsatsen!

Emil, Kristian og Magnus blir ikke med i 2021.

Sesongoppkjøringen står på trappene, og med med det er det naturlig med utskifting i troppen.

Emil Gundelach Ødegaard har de tre siste seongene vært på lån fra Lillestrøm.
Emil var en viktig bidragsyter i opprykksesongen 2019, og til tross for en lei skade midtveis i 2020-sesongen har han sammen med Mats Gulbrandsen Viken dannet et meget habilt keeperpar.
Høydepunktene for Emil var nok kampene mot moderklubben Lillestrøm.
Emil spilte totalt 54 kamper for Grorud.
- Emil har hatt tre fine år med oss og bidratt godt til stegene klubben har tatt. Han drar tilbake til LSK som en bedre og mer erfaren keeper og bedre rustet til å kjempe om førstekeeperplassen, sier a-lagstrener Eirik Kjønø.

Kristian Sirum Novak kom til Grorud midtveis i 2019-sesongen, og har vært med på hele oppturen klubben har opplevd de siste to sesongene.
Kristian fikk totalt 23 kamper for Groruds a-lag, og han var 4 ganger på Rundens lag i OBOS-ligaen i 2020.
- Novak har vist en veldig imponerende fighting spirit. En godt likt person av alle i gruppa. Burde være aktuell for mange klubber, sier Eirik.

Mangnus Lankhof Dahlby kom til Grorud på lån fra Strømsgodset i 2018.
Magnus røk dessverre korsbåndet under sesongoppkjørenen foran 2019-sesongen, men har lagt ned en enorm innsats for å komme tilbake på banen.
Magnus fikk 27 kamper og scoret 7 mål for Grorud.
- Dahlby har vært med oss over lengre tid, men dessverre mistet mange måneder til skader. Han kom inn som et friskt pust på slutten av 2018, sier Eirik.

Vi ønsker alle tre lykke til videre!