Takk for nå, Geirald!

Geirald Meyer og Grorud IL er enige om å gå hvert til sitt etter 5 års samarbeid.

Geriald ender på 95 kamper og 5 mål, og har vært en viktig person og spiller for klubben i nyere tid.
Han kom til Grorud fra Fløya før 2018-sesongen, og har vært en viktig bidragsyter til den reisen Grorud som klubb har vært på de siste fem årene.
Han var en fremtredende karakter i Grorud Underdogs da det ble sendt på TV2, og ingen som var til stede i Finnmarkshallen i nest siste serierunde i 2019 vil glemme hans jubelscener etter at han scoret mot Alta og jublet på seg gult kort..

Geirald selv er klar på hva som har vært hans høydepunkt på de fem årene han har vært i klubben:
- Det er desidert opprykket til OBOS-ligaen i 2019. Hele sesongen generelt og opprykksdagen spesielt, sier han.

- Jeg har vært i Grorud i fem år, og det er en femtedel av livet mitt.
Vi var på sterk bølge de tre første årene mine, der alt bare gikk oppover.
Det lugga litt mer de siste to årene med mye trenerskifter og ting gikk ikke akkurat som vi hadde håpet, men jeg har hatt fem flotte år i Grorud, sier han.

Geirald ønsker å takke mange for opplevelsene han har hatt i Grorud:
- Jeg vil takke alle som har vært med rundt laget.
Det er viktig at de får en stor takk, både de rundt laget og de som stiller opp på kamper.
Det er ikke en selvfølge at man klarer å få til det vi har gjort i Grorud, sier han.

Vi takker Geirald for innsatsen i gult og blått, og ønsker han lykke til videre på reisen!

I tillegg opplyser klubben om at Josias King Furaha har valgt å gå videre etter at kontrakten utløp.