Theo flyttes opp til a-laget!

Thoedor Wilhelmsen Kramarics tar steget fra U21-laget.

Theo (22) kom til Grorud fra Skeid før 2021-sesongen, og har vært en meget viktig bidragsyter for U21 de to siste sesongene.

Nå tar han altså steget opp til a-laget, og er en fullverdig a-spiller når sesongoppkjøringa starter mandag 9. januar.

- Theo er en anvendelig midtbanespiller med god spilleforståelse, som har hatt god utvikling på U21. Theo er dyktig til å skape ubalanse ved å drible fremover. Han er en spiller som skaper sjanser for laget og som alltid gir deg 100%. Theo fortjener en fast plass i a-stallen fra 2023 for å ta neste steget. Han har opplevd en del motgang i fotballivet sitt som har gitt han nyttige erfaringer han har kommet styrket ut av,  sier a-lagstrener Jonas Fremnes Rygg.

Theo selv er veldig fornøyd med å ta steget opp til a-laget.

- Da jeg kom til Grorud var det for å teste om jeg virkelig kunne spille fotball, men målet ble veldig raskt å bli en del av a-laget, sier Theo.

- Nå er målet å spille så godt at jeg spiller OBOS-ligaen for Grorud i 2024, sier han.