Thomas Elsebutangen er med videre

Thomas kom til Grorud før 2019-sesongen, og har gjennom sitt oppoffrende spill blitt en viktig bidragsytrer for klubben.

Til tross for flere skadeperioder har Thomas allerede rukket å spille 39 kamper og scoret 7 mål, og flere skal det altså bli!

- Jeg er veldig fornøyd med å ha signert en ny kontrakt med Grorud.
Jeg trives ekstremt godt med både med spillere og støtteapparat i klubben, og gleder meg utrolig mye til en ny sesong, sier Thomas.

A-lagstrener Eirk Kjønø er veldig fornøyd med at Thomas fortsetter karrieren på Grorud.
- Jeg er veldig glad for at Thomas forlenger. Han fikk dessverre deler av fjorårssesongen ødelagt, men leverte gode prestasjoner på slutten av sesongen når vi trengte poeng. Vi har enda ikke sett det beste av han og det er bare å glede seg til 2021 sesongen!, sier Eirik.