Thon hotell Linne forlenger samarbeidet

En god samarbeidsparter i mange år.

Thon Hotell Linne har i mange år vårt en del av sponsornettverket til Grorud Idrettslag.

Hotellet har vært vårt faste møtested for møter i partnernettverket, det er her a-laget samles for å spise kampmat før hjemmekamper og det er her mange av våre motstanderlag bor før kamp.
I tillegg har Thon hotell Linne laget et eget Grorudhjørne i sin populære sportbar hvor man kan se bilder og drakter fra Groruds lange historie.

Hotelldirektør Are Gald er Grorudentusiast på sin hals, og var ikke i tvil om at Thon hotell Linne og Grorud skal fortsette samarbeidet.
- Vi er med på grunn av den gode jobben de gjør for barn og unge på Grorud samtidig som de har klart å etteblere et flaggskip i Groruddalen med a-laget, sier Are.

Det er viktig å ha en bedrift som Thon hotell Linne i partnernettverket. Markedsansvarlig Håkon Kjeldsen er derfor glad for at hotellet har valgt å videreføre samarbeidsavtalen.
- At Thon hotell Linne er med år etter år håper vi viser at Grorud som samarbeidspartner er vel verdt investeringen. Vi håper hotellet blir med oss i mange, mange år, sier han.

På Thon hotell Linne sover du godt, de har flotte konferansefasiliteter og et utmerket kjøkken til alle anledninger.
Les mer om hotellet her