To nye år

Tollef forlenger, og er med ut 2025-sesongen

Tollef Kvello Etholm (17) kom fra Vålerenga før 2022-sesongen. Han har allerede rukket å spille 16 a-lagskamper, og fikk sin debut i OBOS-ligaen i fjor høst.

Tollef trives veldig bra i Grorud, og var aldri i tvil om at han skulle forlenge kontrakten.
- Jeg føler at jeg har noe uoppgjort i klubben, og at siden jeg nå er skadefri, kan jeg både bidra og fortsette utviklingen min. Et ekstra år i Grorud tillater meg å fokusere på fotballen her og nå. Nå retter jeg fokuset mot neste sesong, hvor jeg skal bidra til å ta så mange poeng som mulig, sier han.

395498722_354133690516559_8536363814616918900_n.jpg

A-lagstrener Andreas Alrek har hatt ansvaret for Tollef helt siden han kom til klubben, og er storfornøyd med at kontrakten forlenges.
- Det er viktig for meg å ha spillere som virkelig vil være i klubben og som har troa på det vi driver med. Tollef er en dedikert og profesjonell spiller som jeg gleder meg til å jobbe videre med de neste to sesongene, jeg er helt sikker på at han kommer til å levere varene, sier Alrek.