Torje Naustdal på plass!

Vi forsterker laget inn mot den siste tredjedelen av sesongen.

Torje Naustdal er klar for Grorud på lån fra Haugesund ut sesongen.
Torje er midtbanespiller, og er spilleklar for Grorud til helgens serierunde i OBOS-ligaen.
Han har aldersbestemte landskamper for Norge og solid erfaring fra spill i Eliteserien for Haugesund etter overgangen fra Strømmen midtveis i fjorårssesongen.
At vi får Torje til oss en en enorm tillitserklæring, nå bretter vi opp ermene og ser fram til en utrolig spennende høst hvor vi virkelig skal gjøre alt vi kan for å sikre spill i OBOS-ligaen også i 2023.

- Torje er en spiller vi har fulgt tett siden 2019-sesongen, han var veldig god for Strømmen i OBOS-ligaen og fikk fult fortjent sjansen i Eliteserien, sier a-lagstrener Johan Gjønnes Nilsen.

- Vi er veldig glade for at han valgte oss denne høsten i konkurranse med andre klubber.
Torje er en anvendelig midtbanespiller som utfyller de vi allerede har på en veldig god måte, og vi gleder oss til å se hans krigerske innstilling i vår drakt, sier Johan.

- Jeg har kommet til Grorud for å spille kamper og hjelpe Grorud til fornyet kontrakt i OBOS-ligaen, sier Torje, som ser humoren i at han endte opp i gult og blått.

- Da jeg spilte i Strømmen var Grorud det laget jeg aller helst ville slå, så det er litt ironisk at jeg endte opp her, men sånn er livet, avslutter Torje.

Torje får drakt nummer 6.