Tre "nye" signeringer

Thomas, Henrik og Vetle klar for nok en sesong i gult og blått!

Troppen begynner å sette seg inn mot preseason, vi er glade for at Thomas Elsebutangen, Henrik Bredeli og Vetle Skåttun har satt navnet sitt på papiret og signert for en ny sesong.

Thomas Elsebutangen
Thomas kom til Grorud foran 2019-sesongen, og står foreløpig med 56 kamper og 8 mål for Grorud.
Thomas er veldig fornøyd med at det blir ett nytt år på Grorud:

- Jeg trives ekstremt godt med klubben, spillerne og støtteapparatet, sier Thomas.

Thomas har vært plaget av skader de siste sesongene, og har planene klare for neste sesong.

- Jeg håper på en skadefri sesong, og at jeg slipper å se Trond (Ripe, klubbens fysioterapeut) så mye, sier han.

Johans kommentar:
- Jeg er veldig glad for at Thomas har signert for et nytt år.
Thomas har vist kvaliteter som vi trenger for å ta nye steg i OBOS-ligaen, og jeg gleder meg til å se han gjennomføre en god, skadefri sesong.

Vetle Skåttun
Vetle har vært i Grorud siden våren 2014, og gjør seg klar for sin 9. sesong i klubben.

- Det blir hardt, slitsomt og kaldt å komme i gang igjen på nyåret, sier Vetle som gleder seg til å få en sesong med Johan som sjef fra starten av.

- Det er morsommere å spille kamper enn å trene, og det er bedre med varmt vær enn kulde, sier Vetle.

Johans kommentar:
- Vetle er blant de i gruppa som har vært lengst i klubben, og det er veldig gledelig at han blir mer enda et år.
Vetle gir oss en spisskompetanse vi ikke får fra noen andre, og jeg gleder meg til å se han tar nye steg i 2022.

Henrik Bredeli
Henrik spilte i Grorud sommeren 2019 før han flyttet til USA for studier.
Han kom tilbake til Grorud vinteren 2020, men den sesongen var han dessverre ute med korsbåndskade.
Han har gjort et imponerende comeback etter skaden i 2021.

- Jeg trives veldig godt i Grorud, og har stor tro på oss for neste sesong, sier han.
- Jeg er veldig glad i folka som jobber i og rundt klubben.

Johans kommentar:
- Henrik leverte en sterk 2021-sesong med tanke på korsbåndskaden i 2020, og vi har stor tro på at 2022 blir enda bedre.
Henrik har lovet meg mange mål, og det gleder vi oss til å se.