Tusen takk, OBOS!

Vi er så heldige at vi har en generalparter som virkelig bryr seg og som hjelper oss å oppfylle drømmer.

OBOS var viktig bidragsyter til folkefesten på Ullevål Stadion da Manchester United møtte Atletico Madrid til kamp.

Grorud var så heldig at OBOS ba oss sørge for ballhentere, og 8 glade Grorudgutter hadde en fantastisk opplevelse da de fikk være nærme verdensstjernene i to ganger 45 minutter.

I tillegg ba OBOS oss om å invitere 12 av våre barne- og ungdomsspillere til tribuneplass.
Gleden var stor for de som var så heldig å få komme på kamp sammen med spillere fra andre klubber som OBOS hadde invitert.
De hadde alle en fantastisk ettermiddag på Ullevål Stadion.

Tusen takk OBOS, for at dere er den viktigste bidragsyteren til at vi kan leve opp klubbens motto;
Sammen for et inkluderende Grorud der drømmer oppfylles!