U21 med ny seier!

3-0 over Grei, og til topps på tabellen!

To mål av Bjørn Martin Kristensen og ett av Nikolai Hristov var det som skilte lagene i målprotokollen, på banen var det klasseforskjell mellom det nest beste og tredje beste fotballaget i Groruddalen.

Til tross for fine rammer og lokalderby var det dessverre bare knapt 200 tilskuere som tok turen i vårsolen på Grorud Arctic Match, vi håper publikum kjenner sin besøkelsestid og kommer for å se U21s neste hjemmekamp, mot Ready, tirsdag 31. mai klokka 19.00.

Andreas Alrek kunne mønstre et lag med flere spillere fra a-laget, dette er helt i tråd med klubbens strategi, spillerne på laget som holder junioralder ble nemlig spart slik at vi kan stille med et sterkt l andre runde i NM junior onsdag 11. mai mot Ready.