Uavgjort i hjemmepremieren

2-2 (1-0) i en fartsfylt kamp for fulle tribuner

Begge lagene var misfornøyd med uavgjort, så da var det kanskje rettferdig med poengdeling på Grorud Arctic Match?

Grorud kom best i gang, og tok ledelsen ved Nikolai Hristov, som scoret for andre kamp på rad.

Til tross for to Fredrikstadscoringer i begynnelsen av andre omgang fortsatte Grorud å male på, det var meget fortjent da Didrik Sereba satt inn utligningen.

Grorud skapte mest på slutten, og var nær ved å sette vinnermålet flere ganger, men Fredrikstad var også farlig frampå.
Kun en meget god redning fra Simen Lillevik hindret Fredrikstad å ta med seg alle poengene hjem.

Publikum stemte tradisjon fram Dagens Grorudgutt, overlegent flest stemmer og dermed et gavekort på 1000 kr fra OBOS-sentrene i Oslo, gikk til Sindre Osestad.

Det går en stund til publikum igjen kan fylle tribunene på Grorud Arctic Match, vi håper alle de 880 som løste billett kommer tilbake til vår neste hjemmekamp i OBOS.ligaen, 8. mai mot Start.

Johans oppsummering finner du på Groruds facebookside

Her kan du se høydepunktene fra kampen: