Uavgjort mot Skeid i generalprøven for U19

Det nærmer seg sesongstart, juniorlaget fikk besøk av Skeid i sin siste treningskamp.

I en jevn kamp med høyt tempo endte det 2-2 etter mål av Mark Daniel Reyes og Nicolai Arun.

Skeid tok ledelsen tidlig på en kontring og startet kampen best. Midt i omgangen utliknet Nicolai, men Skeid slo rakt tilbake og ledet 2-1 til pause.

Etter en god andre omgang der vi jaktet scoring lenge, kom endelig 2-2 målet da Mark ble spilt gjennom av debutant William Bjeglerud og satt ballen i mål.

– Skeid var gode og hadde noen store sjanser som de ikke scorte på, men det er sterkt av våre gutter å score på slutten. Viktig med en tøff gjennomkjøring før seriestart, sier utviklingsleder Torgeir Helgen, som vikarierte som trener fordi lagets trener Andreas Alrek er i Porsgrunn med G15-landslaget.

Nå venter Ullern i seriestarten på torsdag.