Uka i Utviklingsavdelingen - uke 36

Axel Berg Mehn-Andersen oppsummerer den siste uka.

U21:
Guttene nærmest A-laget fikk en velfortjent frihelg.
Uka i forveien fikk laget sin første 3 poenger i 3. divisjon, og fulgte opp med ett nytt poeng mot Raufoss 2. Tilbake på treningsfeltet jobbes det med forberedelser mot søndagens bortekamp mot topplaget Gjøvik/Lyn.

Kampen spilles søndag 15:00, og kan sees enten i Gjøvik på stadion eller på direktesport.no.

U19:
Har 3 av 3 seire så langt og den siste kom mot Heming med komfortable 6-0. Har fått sine to siste kamper utsatt pga koronatrøbbel hos motstanderne. Det stopper ikke oss fra å trene med kvalitet.
Neste mulighet for å se U19 er bortekamp mot Bækkelaget torsdag 17.09 20:15.

U17:
Spilte en heroisk kamp mot Langhus i Obos cup G19. Hvor man selv som veldig fysisk underlegne skapte flere store målsjanser og hadde fortjent å få et mål på tampen og gått til ekstraomganger. Gøy å se at 15- og 16- åringer hevder seg mot 2, 3 og 4 år eldre gutter!

U15:
Spilte i helgen som var hjemmekamp mot Bækkelaget. En kamp hvor man produserte flere store muligheter, men sliter med å score. Kampen endte til slutt 2-2, og guttene er i en fin og «tøff» prosess hvor det handler om å finne ut hva som avgjør fotballkamper. Har to kamper som er mulig å se fremover.

På søndag skal de til Bærums Verk Hauger og spille 18:30 og på onsdag går turen til Kringsjå for å møte Lyn 20:15.

U15-2:
Har dessverre hatt en koronakjip uke, hvor motstanderne har avlyst/utsatt kampene på grunn av koronatrøbbel. Men de er fortsatt med godt mot og er klar for å spille kamper. Kommende uke smeller det til! Kamp i Obos-cup mot KFUM mandag 20:15.

Bortekamp mot Bygdø Monolitten tirsdag 19:30, for så nye kamper til helgen igjen.

U14:
Fikk forrige helgskamp utsatt mot Ullern pga koronatrøbbel hos motstanderne. Dermed spilte flere av U14 guttene kampen med U15 mot Bækkelaget. Der gjorde de en veldig god figur!
Møter Røa til toppkampen lørdag 11.09 18:00 på Grorud. Vi håper å se deg der!

U14-2:
Etter en tungstart på sesongen løsnet det mot topplaget KFUM. Man leder lenge 2-0, men KFUM fikk noen fortjente scoringer på tampen og kampen endte i 2-2. Man ønsker KFUM lykke til videre i jobben mot å rykke opp til 1. divisjon. Det ble dessverre ikke en like jevn kamp mot Kjelsås i Obos-cup i midtuken, hvor det til slutt endte 7-1 til gjestene fra Grefsen.
Neste kamp for U14-2 er kommende lørdag borte mot Klemetsrud 15:00.

U14-3:
Spilte en kamp som bølget frem og tilbake mot Vålerenga 3. Kampen endte til slutt med tre poeng til gjestene fra Valle, men det er godt mot i spillergruppen og de jobber allerede frem mot neste kano kommende torsdag borte mot Kjelsås 2.

U13:
Har møtt kanskje Oslo sine to beste lag de siste dagene i dette kullet, i Hasle-Løren og Skeid. Der har guttene virkelig gjort en god figur. De trener veldig bra for tiden og man ser stadig progresjon fra kamp til kamp. De har spillefri til helgen, noe som gjør at flere av guttene får prøvd seg opp et nivå.

U13-2:
Spilte en jevnkamp mot Kjelsås 3 som til slutt endte med 6-3 tap. Denne fantastiske gjengen med gutter fortsetter å holde humøret oppe og har spille fri kommende uke. Det stopper dem fortsatt ikke for å trene med kvalitet!

U11(2010):
Har dessverre hatt en del karantenetrøbbel den siste uken, noe som har gjort at kampene er flyttet til senere og at man ikke har fått trent like mye som før. Men nå er man tilbake og kommende søndag spilles det kamp i G12 serien mot Årvoll. Klokken 11:00 på Grorud. Vi gleder oss!

Til uken spilles det flere kamper. 7er lagene møter Furuset og Skeid, mens 9er-laget møter Grei!

U10(2011):
Har hatt en litt anderledes uke med trener i karantene, men foreldrene stiller fantastisk opp og gjør at man får gjort aktiviteten man skal. Til helgen skal de endelig på cup! Ta turen går til Gjelleråsen på søndag med to lag. Velfortjent for guttene og jentene på laget! Vi gleder oss til å høre hvordan det går!

U9(2012):
Har fått spilt kamper og trent godt denne uken. Denne ivrige gjengen med fotballspillere får aldri nok, og til helgen skal de også spille cup på Gjelleråsen på lørdag. Her kommer vi med 3 lag! Full fart og spenning! Vi gleder oss til å høre hvordan det går. Det er fantastisk at barna våre får oppleve slike ting igjen. Det er dette idretten er for og vi håper både 2011 og 2012 spiser seg stappmette på kaker, vafler, frukt, sjokomelk og pølser. Men viktigst av alt de får noen skikkelig fine idrettsopplevelser!