Velkommen, Geir!

Geir Omli inn i trenerteamet på A Herrer

Geir Omli er ansatt som assistenttrener på A Herrer, og blir en del av Alreks team den neste sesongen. Han kommer fra jobben som hovedtrener i Gjelleråsen, og har tidligere også hatt ulike roller i HamKam, Lyn, og Egersund.

Med signeringen av Geir er a-lagsteamet komplett, og hovedtrener Andreas Alrek tilfreds.
- Geir er en dyktig fagmann og en herlig person. Gjelleråsen har sett veldig bra ut under hans ledelse i år, i tillegg fullfører han UEFA A-lisens nå. Signeringen av Geir vil styrke apparatet rundt a-laget . Vi setter tøffere krav til spillerne i 2024, og da er det naturlig at det forventes mer av oss i trenerteamet, Geir kommer til å bidra til dette, sier Alrek.

Geir er tydelig på hvorfor valget falt på Grorud, og gleder seg veldig til å komme i gang
- Grorud har et stort potensial, og er et produkt som frister veldig. Jeg gleder meg til å være med og løfte klubbspillere og laget videre, det skal bli spennende å være med på denne reisen, sier Geir.