Velkommen, Peter!

Vi forsterker angrepsrekka før den siste tredjedelen av sesongen.

Peter Godly Michael er hentet fra divisjonskollega Sogndal.
Peter er spiss, og startet sin karriere i Norge i Vålerenga, før veien gikk videre til Sogndal.
Vi takker Sogndal, som har vært veldig behjelpelige og konstruktive for å få denne avtalen på plass.

A-lagstrener Johan Gjønnes Nilsen er fornøyd med å ha styrket laget.

-  Vi er veldig glade for å ha sikret oss en spiller av Peters kaliber. Han komplementerer de spissene vi allerede har, og styrker oss inn i avslutningen på sesongen, sier Johan.

- Peter har vist sine kvaliteter i norsk fotball både i Vålerenga, Øygarden (lån) og Sogndal, og vi har stor tro på at vi kan få ut det breste av han i Grorud.

Peter er allerede kjent med nettmaskene på Grorud Arctic Match.
Da Skeid måtte låne banen vår tidligere i år var Peter en av målscorerne i Sogndals borteseier.
Vi håper han fortsetter å finne veien til nettmaskene på mandag når nettopp Skeid kommer på besøk på Grorud Arctic Match.

Billetter til kampen kjøper du her