Velkommen til Hassan!

Hassan Yusuf blir å se på Grorud Arctic March ut 2022-sesongen.

Hassan kommer til oss etter mange år i Skeid hvor han blant annet har erfaring fra OBOS-ligaen da Skeid spilte der i 2019.
I fjor, da Skeid var ett av topplagene i sin avdeling i PostNord-ligaen spilte han 19 kamper.

Hassan er storfornøyd med at Grorud er neste stopp i karrieren.
- Jeg har fulgt tett med på utviklingen til Grorud de siste årene, og synes de har noe spennende på gang, sier han.
Han har allerede funnet seg godt til rette i klubben, og gleder seg til å være med å bidra.
- Det er en  ung og sulten spillegruppe som prøver å etablere seg i Obos-ligaen, jeg gleder meg til sesongstart, fortsetter han.

Hassan er en spiller Grorud har kjent til i mange sesonger.
- Vi kjenner Hassan godt etter gode prestasjoner gjennom mange år i Skeid. Han glir godt inn i spillergruppen vår, og vi gleder oss til å utvikle Hassan videre i Grorud, sier assistenttrener og toppspillerutvikler Johan Gjønnes Nilsen.

Også a-lagstrener Aksel Bergo er fornøyd med sin nyeste tilvekst.
- I Hassan får Grorud en lokal spiller med erfaring fra nivået hvor vi konkurrerer. Han er en ballsikker og ærgjerrig midtbanespiller som passer klubbens profil godt», sier Aksel.

Vi kommer tilbake med et intervju med Hassan når han har fått ett par uker med sine nye lagkammerater.