Velkommen til Shola!

Akinsola Akinyemi (28) har signert for tre år!

Shola er en gammel kjenning av Grorud, han spilte i klubben i 2014 og 2015.
Han har spilt i Fredrikstad, Sandnes Ulf og Raufoss, i tillegg til spill i Israel og Hviterussland siden han sist spilte i gult og blått.

- Det føles bra å være tilbake, Grorud er på et nivå de bør være, og det føles riktig å komme tilbake for å hjelpe til slik at klubben kan utvikle seg videre, sier Shola.

Shola har fulgt klubben tett de siste årene, han har også spilt flere kamper mot Grorud.

- Grorud har kommet en lang vei, både fotballmessig og med alt det andre klubben gjør, sier han.

A-lagstrener Johan Gjønnes Nilsen er veldig fornøyd med å ha signert Shola.

- Shola er en spiller Grorud har fulgt med på siden sist han var her, og nå er vi storfornøyde med at vi har sikret oss hans underskrift.
Det at han velger å skrive en langsiktig avtale med oss fremfor de andre tilbudene han hadde viser hvilke store steg vi har tatt som klubb, men også hvor lyst Shola har til å være med og utvikle Grorud videre, sier Johan.

- Det er viktig at dette kom på plass nå slik at vi reiser med en så komplett tropp som mulig til treningsleiren i Marbella i neste uke.

Shola får draktnummer 4.