Velkommen Tom Arne

Ny assistenttrener og toppspillerutvikler på Kvinnelaget

Tom Arne Stormo (34) er ansatt som assistenttrener og toppspillerutvikler på Kvinnelaget, teamet rundt laget blir dermed styrket inn i en ny sesong.

Tom Arne er fra Eidsvoll, og har hele sin fotballoppvekst i Eidsvolds Turn hvor han spilte til og med junioralder. Han er utdannet ved Norges Idrettshøyskole, hvor han var med å danne et fotballag som gikk fra 8. til 4. divisjon. Tom Arne har vært Toppspillerutvikler i LSK Kvinner i 4 sesonger,og jobber i dag som lærer med ansvar for fotballfaget på Nydalen Videregående skole.

- Jeg var i dialog med Grorud allerede i fjor, men fordi jeg akkurat hadde startet i ny jobb ville jeg ikke ta på meg noen fast trenerjobb, sier Tom Arne.
- Jeg har fulgt med på laget i 2023, og var glad da muligheten åpnet seg i år. Jeg synes prosjektet Grorud er i gang med er spennende, jeg kjenner Zeid og noen av spillerne fra før, sier han.
Tom Arne bor på Ammerud og er opptatt av nærmiljøet.
- Jeg gleder meg skikkelig til å komme i gang, Grorud har blitt mitt lag, sier han.

406247575_2200403330164306_6624098183551629812_n kopi.jpg

Hovedtrener for Kvinnene, Zeid Saleh er full av begeistring over signeringen av Tom Arne.
- Tom Arne er en trener med mye erfaring på kvinnesiden som kan være med og løfte prosjektet videre. Vi får inn en dyktig trener og en meget bra person, sier Zeid.