Vi søker dyktige trenere!

Grorud IL vokser stadig, og har behov for nye trenere høsten 2024 og videre inn i 2025

Er du utviklingsorientert og trives i et kompetent og positivt miljø preget av humor og ståpå-vilje? Går du med en trenerspire i magen, eller allerede har kommet i gang med trenergjerningen? Da bør du lese dette!

Vi søker trenere både til våre utviklingslag på guttesiden, og for flere oppgaver på jentesiden. Både hovedtrenere og assistenttrenere er ønskelig, og vi skal også ansette en toppspillerutvikler (30%) på sikt.

Det er en fordel å bli kjent med vårt miljø og våre metoder før du eventuelt går videre inn som hovedtrener for egne lag, og derfor vil vi allerede nå vurdere å ansette kandidater for 2025 i ulike stillinger. Du vil følges opp av en utviklingsleder, og få tildelt en mentor som tar deg gjennom alle våre rutiner og systemer.

Treningene våre holdes i hovedsak på kveldstid, og vi har god banekapasitet. Fotballsesongen er styrende for arbeidstiden, og det er forventet at vi holder aktivitet gående utenom deler av desember og utvalgte uker i påsken og i sommerferien.

Det er enkelt å komme seg til Grorud ved bruk av buss eller bane, og du får tildelt kontorplass i et landskap med flere andre trenere. Vi dekker selvfølgelig treningstøy og utstyr. Grorud har Oslos flotteste anlegg, synes vi, med 2 hele 11er-baner og nye flater under utvikling, hvorav en av dem har undervarme og holdes åpen hele året. Her ligger alt til rette for å utvikle fremtidige toppspillere og din egen trenerdrøm!

Vi ønsker trenere som studerer eller har en deltidsjobb ved siden av trenerjobben her. Grorud IL er en familie, og vi tilbyr et ekstremt godt og dyktig fellesskap, men vi synes også det er viktig at du evner å holde flere baller i lufta og er engasjert andre steder på dagtid. Vi ønsker å være med å utvikle deg som trener, og kanskje ta steget inn i fulltidsarbeid som trener over tid.

Dersom du motiveres av å bidra til å utvikle spillere fra hele Groruddalen, og har en drøm å trene toppfotball på sikt, så kan vi være en god match. Det er nemlig en uttalt ambisjon hos oss at alle trenere skal kunne bli en A-lagstrener på sikt. Dermed må våre verdier og ambisjoner gå overens, og med hardt arbeid og dedikasjon over tid så kan alt skje. Søk nå!

Skal du jobbe i Grorud må følgende være på plass:

• Du må være selvstendig og presis, og evne å holde orden i lagets saker og ting
  • Du må være til å stole på: det du sier du skal gjøre, gjør du
  • Du må ønske å samarbeide med kolleger, og være åpen og tilgjengelig
  • Du må selvfølgelig ha ren vandelsattest
  • Du må drives av å jobbe i et flerkulturelt miljø preget av ekstremt godt samhold og mye humor

Vi tilbyr:

• Oslos beste utviklingsmiljø (mener vi)
  • Muligheten til å jobbe med noen av landets fremste talenter
  • Muligheten til å utvikle jentefotballen i Grorud IL helt fra «scratch»
  • Tilgang til planverk, videoanalyse og kompetanse som er bygget over tid og vurdert til topp standard av NTF AK

Lønn etter avtale, søknad sendes til [email protected] – legg ved CV og sørg gjerne for at det fremkommer tydelig hvilke oppgaver du ønsker deg.