William Fredriksen Bjeglerud klar for U-21

William Fredriksen Bjeglerud har signert for Grorud U21. William er fra Fjellhamar og kommer til oss fra Strømsgodset. Han er født i 2003 og har signert ut 2022.

- Jeg valgte Grorud først og fremst siden jeg har hørt mye godt om Grorud og hvordan klubben jobber med de unge spillerne, sier William.
- Tilbudet jeg fikk av klubben hørtes meget godt ut og det tok ikke lang tid før jeg selv hadde bestemt meg for at jeg ville bli en del av Grorud.

U21-trener og utviklingsleder Torgeir Helgen legger til:
- Vi gleder oss veldig til å jobbe med utviklingen til William, spesielt fordi han har et spennende syn på sin egen utvikling. Veldig opptatt av læringsprosess og tenker langsiktig. Det er kult. Også trenger vi en forsvarsspiller som er fleksibel og som kan bidra både på kort sikt og lang sikt. William passer perfekt.