Peppes Pizza er ny samarbeidspartner!

Peppes Pizza og Grorud IL har blitt enige om en samarbeidsavtale og blir Grorud ILs leverandør av pizza.

Gjennom en hel sesong blir det flere og store bestillinger av pizza. Vi er derfor glade for at Peppes Pizza er vår nye samarbeidspartner.

I tillegg til å levere pizza til A-laget etter hver hjemmekamp, skal Peppes være vår leverandør av mat til andre arrangementer og samfunnsprosjekter som Grorud IL arrangerer.

Lokal tilhørighet

Peppes Pizza har vært i Groruddalen i mange år, men nå er Peppes endelig godt plassert på Grorud Senter.

- Vi er veldig fornøyde med å ha åpnet på Grorud Senter. Her er vi mer synlig og vi møter enda flere fra lokalmiljøet, sier Ayaz Agias daglig leder på Peppes Pizza Grorud.

Lokalmiljøet er viktig for oss, og vi er veldig glade for å kunne bidra sammen med Grorud IL, fortsetter han.

- Peppes Pizza har åpnet på Grorud Senter, og vi er veldig glade for at vi har fått en samarbeidspartner som ligger så nært. Ayaz og teamet på Peppes Grorud er positive og utrolig hjelpsomme så vi gleder oss veldig til å samarbeide med dem, sier markedssjef Camilla Skjødt Johansen.

Peppes Pizza leverer utrolig god pizza og jeg ser veldig frem til et fint og langsiktig samarbeid, legger hun til.

Peppes Pizza Grorud har fått flotte nye lokaler og en fin restaurant på Grorud Senter.

Drømmer går i oppfyllelse på Grorud

- Peppes Pizza inngikk samarbeidsavtalen med Grorud IL for å støtte det lokale miljøet. Grorud IL gjør en utrolig bra jobb når det gjelder inkludering og utvikling i lokalmiljøet. Dette er verdier som gjenforenes med Peppes Pizzas holdninger, sier Hanne Klausen markedskoordinator i Peppes Pizza.Vi ser frem imot et langt og godt samarbeid med Grorud IL og håper at Peppes Pizza kan bidra til at drømmer går i oppfyllelse på Grorud, avslutter hun.